Vitt På Svart

Undrar hur mycket kul man borde hinna med under ett enda jullov, helt ärligt. Shoppar med Jonna, en hel förmiddag när vi snackar ikapp om precis allt. Skvaller, sommar, vänner, problem, guldkorn, ja allt som livet erbjuder. Lunchar på kompis och införskaffar kläder i vit spets från rean. Träffar Micke och försöker lära mig LoL haha, kan inte säga att det är min starka sida. Går i kyrkan på söndagarna och även fast inte just det är det mest roliga så är det ändå mysigt och eftersom jag måste, om jag vill spendera sommaren i Eksjö, så gäller det ju att göra det bästa av det. Ser fram imot att spendera ett dygn i Falun hos Elin och i gymnoshallen. Även om jag inte kan träna pga armen så känns det sjukt kul ändå.
Känns som det var evigheter sedan man gick klädd såhär, right?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0