Om tjejmiddag och världens sötaste hund

Hade en så otroligt mysig kväll igår med mina systrar, mamma och mormor [+ Fänny] som kom på besök. Käkade trerätters bestående av kyckling, italiensk pasta, mozzarella och tomat och till efterrätt Gino. älskar mat haha. Vi satt och myste hela kvällen, superskönt att få relaxa lite såhär innan skolstarten. Var även iväg och gymmade vilket kändes riktigt bra, har aldrig gymmat förut men det är verkligen roligare än jag trodde. Dock kommer jag nog inte få så mycket tid över till det när skolan börjar igen, men det var en roligt sysselsättning under lovet! Idag ska jag chilla nu på förmiddagen, måste även iväg till kupolen en sväng och ikväll bör det v mot Falun och gymnastikträning. Ska bli kul att träffa tjejerna igen, var ju några dagar sedan nu. Ni får ha en bra söndag, pussar
Åååh världens bästa Fänny, hon är så himla fin ju❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0