Heja fredagar

Har mysdag med tjejerna i skolan vilket innebär gå omkring i mysbyxor och mys sönder precis hela dagen eftersom att det är fredag för våran del. Slår mitt pers i biptestet (och ni som har kört det vet hur hemskt det är), lyssnar på musik på volym 100%, käkar jordgubbar doppade i nutella med Ella (stor-rimmare som jag är) som för övrigt är det bästa som finns. Om en timme tar jag bussen till Falun och slätta för att spendera början på helgen där hos Elin. Det här artar sig till en riktigt jävla bra dag tycker jag.
Sol och allt, sommar? 


Kommentarer
KassandraPalma

längtar tills sommaren, åh så gott med jordgubbar och nutella

Svar: Jag med! Verkligen :D
Alma Andersson

2014-03-28 @ 15:43:39
URL: http://kasssandra.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0