Sjuk!?

Åh vill knappt inse att huvudet är igenklistrat, att jag inte orkar göra någonting alls, att det känns som ett sandpapper dras upp och ned i min hals och att ögonen håller på att stängas så fort jag reser mig upp en minut. Är jag sjuk? Va? Hur? Har inte varit sjuk på hur länge som helst så jag hade glömt bort hur det känns. Nu blev jag påminnd, tråkigt nog. Tror att halstabletter, tekoppar, sängen och lugnaste spotifylistan jag har blir mitt sällskap idag. Usch för kroppen när den protesterar så här. Åt iallafall världens mysfrulle imorse och samtidigt tittandes på frozen än en gång. Åh mysig film. Kram på er.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0