Dah!

Usch vilken jobbig dag i skolan idag. Fast a, lite var kul när jag körde dunken med bara två till. Måste erkänna att jag suger på att räkna, och så klart fick jag räkna hela tiden. ;)

Förlåt att jag inte bloggat nästan någonting de senaste dagarna, men jag har inte haft tid, verkligen sant denna gång :D!
Igår städade jag hela rummet, så nu är det rent och fint, LOVELY <3.
Idag ska jag förutom att bli frisk (hoppas, hoppas, hoppas...) gå ut med lite jultidningar och plugga SO & spanska. Tråkit med andra ord. Fast i och för sig, spanska är inte så farligt, ganska kul! SO är inte heller tråkit egentligen, men man gör ju hellre något annat. :)

Igår efter städningen så åkte vi på ice med orienteringsgänget, det var askul! Sedan gick vi och åt pizza på königse.. Mums, heh.. :)
Men nu ska jag gå, så hoppas ni haft en bättre dag än jag idag.
Pussar.

Hihi, min älskling Klara :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0