hej måndag! :D

hur gårdet med livet? mitt? jodå, flyter väl på, fast jag är sjukt trött och lat på vintern, när det är så mörkt & kallt osv. eller nej förresten, det har inget med det och göra, jag är alltid lat.
Idag började jag dagen med julkalendern, och efter det drog jag till maserhallen och simmade lite. Sen började skolan klockan 9. 40, men musiic. Efter det hade jag massa andra lektioner som jag inte orkar räkna upp, men det är btw skit samma.. ;)
Och nu sitter jag är och försöker sjukt desperat att komma på nått att skriva, går inte så bra haha :D

men nu ska jag käka nått och sen städa + plugga lite, så vi hörs vänner!
puuuuuss ;*
haha jaa.. ^^ -


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0