Hemma igen, ;D

hej!
haft en bra jul? Själv har jag firat i min sommarstuga i bjursås med min familj och min släkt. Har varit jättemysigt, med det är självklart även skönt att vara hemma nu. Har främst saknat internet(och alla vänner här hemma i borlänge!! ;*, och eftersom jag inte har nåra pengar på min mobil så har jag inte kunnat hålla er uppdaterade.. Och inte kunnat snacka med mina polareeeee :D
Ska visa vad jag fått i julklapp sen, när jag firat lilljul med släkten på andra sidan hihi ;)
annars är jag på bra humör osv, bara lite trött dåå..
vi hörs sen, ni ska bland annat få se lite outfitsbilder från den 24:e. puss på er!!
kram :*
(bilden: hihi favorit i repris..)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0