Ledsen..

..men jag lovar, jag HAR försökt bloggat, men blogg.se dampade ett tag så det gick inte att blogga,för mig iallafall.. Men nu funkar det :D
DET ÄR JULLOV OM MINDRE ÄN EN VECKA!!! happyface haha ;)
men seriöst, längtar sjukligt mycket! :) Nu ska jag ta hand om min kanin ett tag, och efter det ska jag på ett möte i falun om min gymnastik :) Annars så har jag de senaste dagarna tränat och pluggat mest. All skola kväver mig just nu!!! Så det ska bli galet skönt med lov, så jag får pusta ut lite ..
Hur är det med er då? Bra hoppas jag, nu när det är snö, lagom kallt och snart julafton. Vad ska ni göra då? Jag ska mysa med min familj och farmor tror jag, härligt! <3
vi hörs snyggingar, kram och puss ;*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0