♥CITAT♥

Asså har fastnat för vackra citat på senaste tiden, det är så fint, och att de flesta faktiskt är sanna! ♥♥♥

det högsta är inte att aldrig falla,
det högsta är att resa sig upp
efter varje fall-

nothing is IMPOSSIBLE,
the word itselfs says
I´M POSSIBLE-

Att exeistera är lätt,
att leva är svårt-

Att leva är dyrt,
men i priset ingår
en resa runt solen varje år-

Du är som en stjärna på himmelen,
nått man ser,
men aldrig når-

Jag vill säga att jag älskar dej,
men jag lärde mig när jag var liten
att aldrig ljuga-

jag trodde att röd var kärlekens färg,
men när jag såg dina djupblå ögon,
var jag inte längre så säker-

den enda gång jag backar,
är när jag tar sats-

en vän är den som vet allt om dej,
och ändå fortfarande tycker om dej-

everything will be okay in the end,
if it's not okay, it's not the end.

riktig kärlek har ej ett lyckligt slut,
för riktig kärlek slutar aldrig-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0