Min dag i ord:

klockan sju vaknade jag och gick upp och åt frukost. Sen fixade jag iordning mig, och klädde på mig träningskläderna då min första lektion var idrott. Ja började halv nio, så klockan 20 över åtta började jag gå med min syster. Efter typ 1 minuts primenixande, kom jag på att vi skulle samlas nere vid pajalabron och sen springa runt älven. JAG FICK PANIK!!
Men sprang jag typ hela vägen och hann iallafall dit 1 min. innan vi började. :)
Vi sprang runt älven, jag hade massa andra lektioner, och åt lunsh. Innan nästa lektion sprang jag och Stina till ica och köppte godis och mat, för vi fick köttfärslimpa till lunsch (med andra ord kattmat..). Sen slutade jag tre och åt mellis, och sen åkte ja till Falun och tränade lite gymnastik :)
Men ursäkta för att jag hade så himla mycket text haha,
chaooo ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0