Strässig dag.se

Hej kära bloggläsare! :)
Jag är jätte ledsen att jag inte haft tid och blogga idag, men jag är jätte tacksam att jag har några trogna läsare som checkar ändå! ;)

Jag har iallafall haft en lite stressig dag, jag kom upp ur sängen halv nio imorse, och började en timme senare. Också har jag vart i skolan och tränat utan att åka hem i mellan fram till halv sex ungefär. Och sen dess har jag ätit mat, duschat, ätit efterrätt. Och sen fick jag även ett mail från nån typ "dramaklubb" som ska sätta upp en musikal, och dom skrev att jag fick komma på deras audition. De mailade även med ett manus och en sång som jag ska lära in till imorgon!! Jaja, får öva i skolan haha ;)
Vi ses imorgon, eller ikväll om vi har tur,
kramar♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0