jag är så ledsen...

för att jag aldrig bloggar längre, men jag ska bättra mig, jag lovar !
men hursomhelst, så jag jag precis kommit hem från skolan, där jag spenderat de första två timmarna av min dag. Jag hade bara två lektioner, helt underbar dag, vi har utväcklingssamtalsdagar :)
nu fram till klockan fem, så ska jag plugga och bara chilla. Sen klockan fem ska jag och tjejerna ner och repa på fritidsgården, vi hade tänkt och spela ambitions, med donkeyboy eller nått sånt, lite nytt för denna termin med lite "rock"sånger :)
men nu så tänkte jag ta tag i mitt liv, så ses vi väl senare idag :)

kramar i massor


arkiv-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0