Skol-DM i orientering...

...ska jag springa imorgon efter skolan. Det kommer bli så sjukt kul, särskillt eftersom mina vänner ska med också!! ♥
Plus... Att vi missar slöjden också, chiiiill ;)
Och en till bra grej, imorgon så börjar jag tjugo i tio, så det är en grym dag, wiie!! ♥
Jaja, hursomhelst, så har jag väl haft det hyfsagt idag också, så det är skönt. Vi åkte rullskidor på profilen, slutade efter det klockan halv fem, kom hem till mej fem i fem, jag och Stina duschade och bytte om på rekordtid och var nere på fritidsgården klockan tio över fem, så vi kunde repa med Emma och Emma. Stressigt värre måste jag säga !
Men nu ska jag gå och packa inför DM, så
puss & kram ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0