I Love Those Persons Who Give Me A Chance To Be Happy

Igår kväll kom pappa till mig och sa att jag skulle få se en sak. Och gissa vad? Han visar mig högtalare som passar perfekt till min dator och ger otroligt bra ljud. Dessutom är de utomordentligt smidiga, söta små ting, som går lätt att förflytta. Åh, tack!

Imorse vaknade jag ovanligt tidigt och var hur utvilad som helst, så jag gick upp, åt frukost och satte musiken på högsta volym. Jag placerade mig på altanen med solbrillorna och en skön fotöljför mig själv. Här har jag suttit tills nu och bara njutit av att det är ytterligare några dagar kvar på den härligaste påsklovsveckan på länge. Oh, life s wonderful.
Får se om jag träffar Stna kväll, annars blir det hemmakväll med famljen, puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0