När Slutet Är Nära Slutar Fåglarna Att Kvittra

Jag har ju inte bloggat på någon dag nu och det beror på att jag inte har haft den tid som behövs. Jag hatar när bloggare skriver så, att "annat har kommit imellan", men så är det. Jag älskar att blogga. Det är något alldeles speciellt att titta in och se att statistiken har höjts, att man fått nya kommentarer eller liknande. Men jag hinner inte. Jag måste gå i skolan, åka långa bussresor till träningarna. Vissa dagar slutar jag strax efter fyra och måste åka direkt till träningen som börjar en timme senare, eftersom jag tränar borta i Falun. Och jag menar det när jag säger det, jag vill inte sluta blogga. Så det tänker jag inte heller göra. Inte helt. Jag kommer ta en paus, för att ta igen skola, plugg, läxor, städning, sysslor och annat, men jag kommer nog snart att sakna er alldeles för mycket så jag kommer börja igen. Jag tar alltså en paus men kika in snart igen, det kommer nog sätta fart så småningom!

Mitt drömyrke är att blogga på toppen av alla bloggnamn. Och det tänker jag försöka uppnå. När jag vill någonting riktigt mycket så kämpar jag till sista bloddroppe.

Puss och kram, ni underbara, fina, trogna läsare och detta är inte det sista ni ser av mig. Love you all♥


Kommentarer
Anonym

Jättefin blogg!! Skulle bli jätteglad om du kollade min blogg & kommenterade min med! Ha det bra, kramis

Svar: tack!!
Det ska jag,

KRam KRam :)
Alma Andersson

2013-04-20 @ 22:01:42
URL: http://nattstad.se/zandralindblom
Elin. A

Du är för underba du Alma! Fina texter som kommer direkt från hjärtat. Massvis av kramar.

Svar: tack så mycket!!, detsamma fina du!
Kramar.
Alma Andersson

2013-04-27 @ 19:33:05
URL: http://eelinarvidsson.devote.se/
Denkillen

Nu är äntligen Veckans blogg vinnare dragen !

Så gå in och kolla om det vart du som vann!

Men jag får som sagt be så sjukt mycket om ursäkt för denna stora försening utav det hela. Men det är så att jag har vart sjuk nu under en period och har därför satt min hälsa föra bloggen.

Förstår om du känner dig iriterad men har som sagt satt min hälsa före bloggen.

Men hoppas att du forsätter att läsa min blogg :)

// DenKillen
www.denkillen.colin.se

2013-05-03 @ 00:06:47
URL: http://denkillen.colin.se
Anonym

Super fin blogg!! Kolla gärna min med, skulle bli glad då :)

2013-05-14 @ 22:32:58
URL: http://nattstad.se/zandralindblom


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0