dagarna som gått +



igår irrade jag runt i heeela huset klockan åtta på morgonen. Hade tappat bort min skåpnyckel. Första dagen. Så. Typiskt. Mig. Men jag sket i den, och gick till skolan. Sen hade vi lite lekar och 'lärakännavarandrasaker', [som om jag inte gått med dom här personerna sedan ettan?] Efter skolan gick jag och Fia hem och hade bästa dagen på länge, kunde inte avslutat den på bättre vis! Klädde ut oss och gick runt på gatorna, åt smoothie och pratade om saker som rör oss två. Idag var vi på IP med skolan, gick bra på tresteg men på längdhopp sträckte jag benet och fick vara åskådare resten av dagen. Och. Jag har fortfarande inte hittat nyckeln. Får väl klippa upp låset imon då ;) kram <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0