Endast En Vecka Kvar

Vill börja med att berätta att jag är ledsen för att uppdateringen har varit så kass som den har varit. Verkligen, sorry. Men annat har kommit emellan.
Var så länge sedan jag hörde av mig här nu, så jag tänkte berätta lite om vad som hänt sedan vi sågs sist. Jag har hunnit med världens mysigaste tripp till landets huvudstad med Elsa, min syster. Har även varit i långsjön med Linnea, Ida och Elin, haft lite möten inför mitt sommarjobb som jag ska ta mig igenom sista veckan av sommarlovet. Rummet har blivit vitt, gardiner, stolsitsar, mattor och kuddar håller på att letas fram på loppisar, secondhand och alla möjliga inredningsbutiker. Och idag har jag börjat måla en fin byrå jag hittade i garaget, vitt, som allting annat. Tittat på filmer i TONVIS med Klara och sprungit en del orientering, Falun och Avesta. Pratat med Stina som kommit hem från Italien, så himmelens brun hon är efter två veckor i strålande sol! Även träffat Lisa som spenderar en vecka i Skottland och myst massa med Sofia, Vilma och Sandra på det årliga orienteringslägret distriktmatchen. Och imorgon ska jag somsagt sommarjobba, i Bergebo. Ska vara ledare åt massa härliga ungar och får betalt för det. DET är vad jag kallar värt sommarjobb. Lite tidiga mornar, dock. Men wellwell. Snart ska jag bädda ner mig i sängen så jag överhuvudtaget vaknar av veckarklockan imorgon. Puss och Kram.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0