Som Att Ett Under Skulle Kunna Ske

Tre enstaka dagar kvar på sommarlovet, så nu gäller det väl att utnyttja dem till max, innan rutiner och måsten fyller vardagen. Grått och mulet har det visserligen varit idag, men varmt ändå så shorts har burits och jackan har fått stanna hemma. Tog först en löprunda på trettio inuter och sedan lite stretch och styrka. Laddade upp med lunch och massa vatten och satte mig sedan på cykeln till kupolen för att träffa Linnea. Hon skulle köpa en present till sin pojkvän så med lite smått panik sprang vi runt i varenda affär och tittade, prövade, kollade och funderade. Men det löste sig och vi fick en supermysig eftermiddag tillsammans. Sen på kvällen kom Elin hem till mig, och vi chillade lite innan Ellen kom med bussen och vi åkte till IP för att kolla på p99:ornas match. Dom förlorade tyvärr, men kämpade ju bra! Sen tog vi bussen hem och jag har kalasat på massa choklad i min ensamhet haha. Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon för att säga hejdå till Elsa. Kram <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0