Den Lilla Tid Som Finns Försvinner I Det Vi Gillar Allra Mest.


De här senaste dagarna har jag haft så otroligt lite tid. Men jag har inte heller mått så bra, så många sekunder och minuter har gått åt till att sova och kurera mig. Jag har även tränat den allra bästa sporten som finns, med de allra finaste människorna som finns. Det har också gått mycket tid till att plugga och städa och göra sådant som man egentligen inte vill. Men mycket härligt och bra har även kommit i min väg! Till exempel idag har jag spenderat hela dagen i backen med mina bästa vänner. Vi har åkt oss döda i benen, fikat, snubblat och rammlat tills vi verkligen inte orkar mer, och frammförallt skrattat så vi nästan avlider. Åh, jag har ett så underbart liv. Jag lovar att blogga mer framöver, jag får ta mig den tiden. puss♥


Kommentarer
Anonym

Svaren från frågestunden ligger uppe på bloggen nu!
Tack för att du kommenterade :)

Kram :)

Svar: okej, KramKram! :D
Alma Andersson

2013-02-16 @ 17:22:57
URL: http://juliaelisons.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0