För Vi Gör Det Vi Gillar Allra Bäst.

Onsdag den tjugosjunde i andra och jag spenderar den som sådan: Ligger och drar mig i sängen tills mina ben nästan springer iväg av sig själva, äter varma mackor och spelar kort ända in på förmiddagen. Tittar på gammla avsnitt av Pretty Little Liars med min bästa vän, busar och åker skridskor med mina fina systrar, Myser i mina bekvämaste kläder och målar naglarna i sommarens gladaste färger för att inte avlida på grund av längtan till värme, och intalar mig själv att det inte är långt kvar till sommaren, solen står ju faktiskt högt på himmelen. Imorgon bär det av till Mora för att åka skidor, och sedan gymnastikträning på det. Puss.


Kommentarer
Underbarabakverk

Gör en undersökning till min blogg.

Vilken sötsak äter du helst när du är sötsugen?

2013-02-28 @ 10:43:48
URL: http://www.underbarabakverk.blogg.se
klaris

coolt!! det blev ju riktigt bra!!!! :D

Svar: Tack snälla du!
Alma Andersson

2013-03-01 @ 19:51:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0