Som Jag Har Väntat På Just Denna Stund

Äntligen! Jag har längtat och längtat, saknat och saknat. Suktat efter dej i en lång livstid på tretton långa år. Velat ha dej i år och dar, månader och veckor. Suckat i oron efter att inte få dej, och nu äntligen. Jag har fått weheartit.

Haha, skaffat weheartit nu, velat ha det ett bra tag , men inte känt att jag kommer ha tid med det. Men det spelar ingen roll, nu har jag egen användare och kommer uppdatera i den så ofta jag får tid.
NI FÅR JÄTTESUPERGÄRNA FÖLJA MIG DÄR!
Jag heter almaandersson, och om ni klickar på ikonen längst ner i menyn på min blogg, så kommer ni till min användare. Då kan ni följa mig, hjärta mina bilder osvosv, ja ni fattar.

Nu tänkte jag återgå till guds största gåva; sängen. Ska bli helt förkyldnings-fri så jag kan träna igen, fortast möjligt. Och hur botar man sjukdomar? Genom att sova.
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0