2013-10-07

hej fina ni!
Ville bara kika is och uppdatera er lite. Haft en bra helg?Min har varit underbar! Hängt med vänner, tränat i massor och myct med familjen hela tiden, så exremt skönt att kunna slappna av från skolan ett tag.. Men imon börjar det ju igen.. KUL! inte. Men seriöst jag saknar ju alla mina vänner som jag inte träffat på hela lovet, så det ska bli kul att se dom iallafall :D
Men en grej som är supernegativ.. Jo, nu under lovet har jag minst kunnat uppdatera er 3 gånger om dagen, vilket jag absolut inte kommer ha tid med när skolan börjar.. Men en sak är säker, jag kommer MINST försöka skriva ett inlägg om dagen. Det bara MÅSTE jag hinna.. Men vissa dagar är lite mycket, tex torsdagar börjar jag 09.40, och slutar 16.10. Direkt efter skolan tar jag bussen till Falun och tränar. Därifrån kommer jag inte hem förrän klockan nio. Men jag kan ju alltid skriva här på morgonen/kvällen, och så kan jag ju tidsinställa inlägg åt er. Hoppas det duger, jag gör mitt bästa!
Puss och Kram på er!!!


Kommentarer
Väggblomman.

Att vara hotellbetjänt innebär att följa en hel del regler. Inte röka på jobbtid, inte vara sen, inte peta på eller äta av mat som ska serveras, inte störa hotellgäster, inte röra hotellgästernas privata ägodelar m.m.

Men där - inne på hotellrummet dit du skulle föra ett par beställda handdukar - står den blåa gitarren som din kompis gnatade om i musikaffären här om dagen. Den är så otroligt fin och du måste bara få peta på den. Dra en gång över stålsträngarna. Hotellgästen är inte där, så du passar på.

Vad händer då om du sitter med gitarren i famnen och precis när du dragit det enda ackord du kan - D - märker att hotelldörren öppnas. Du är tagen på bar gärning.
Spelar det då någon roll om det råkar vara världens mest kända kille som står i dörröppningen?
Tänk efter. Det kunde hända dig.

Vill du läsa mer?
BelieveThis.blogg.se

2013-01-07 @ 14:06:12
URL: http://believethis.blogg.se
Alva

Vilken fin blogg! Kika gärna in på min blogg😃

2013-01-07 @ 20:14:02
URL: http://alvizfoto.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0