fredag :*

Hej! Har haft en ömsom bra, ömsom dålig dag.

Bra för att Stina va här och vi myste och skrattade hela dagen så som bara vi kan. Superchill!! Dessutom har jag ätit god mat med min familj, och massa godis ocksåå :D

Men.. Den va dålig (bland annat) för att jag har ont i foten.. Och för att jag inte fick sova ut imorse pga.. Ja ni vet vad, palla skriva igen.

Så då vet ni. Men nu mår jag bra, när jag sitter still gör inte foten så farligt ont.
Vi hörs mina vänner, hoppas ni har det bra där ni är just nu <3

(hittade det här fina citatet på google. Just love it!)

The girl: I love you.

The guy: I know. And I love you to.
The girl: Prove it. Scream it to the world.
The guy: *Whispers in her ear* I love you.
The girl: Why do you whisper it to me?
The guy: Because you are my world.


Kommentarer
Olivia - byoliviaz

svar: tack detsamma! åh så sött citat :')
❥ Olivia

Svar: tack för din kommentar! =D
ja, ellerhur hihi!! :')
Alma Andersson

2013-01-04 @ 22:28:43
URL: http://byoliviaz.blogg.se/
Julia

Jättesöt blogg! :)

Svar: åh vad glad jag blir, tack för din kommentar! :D
Alma Andersson

2013-01-04 @ 23:44:46
URL: http://laurajulia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0