Fridag-

borde inte fredag vara en fri dag? Utan skola och sånt där menar jag, eftersom det heter fredag. NÄSTAN som fridag..

tjaa.
Nu ska jag snart pallra mig iväg mot skolan, sistadageninnanhelgen, SKÖNT eller vad!?
Och idag är en sån där chill dag, när vi har korta lektioner, börjar sent (klockan tio) och slutar tidigt (tjugo i tre). När jag kommer hem sen efter skolan så ska jag städa, mysa och gratta en välgigt speciell person, som jag även gjorde nu imorse. Hon betyder väldigt mycket för mej, och fyller 16 år idag. Vem det är jag snackar om får ni veta om ni kollar min blogg nu i eftermiddag. Men hon vet vem hon är iallafall, så grattis till dej sötnos, om du läser det här!!!

Nu ska jag gå och titta ut dagens outfit, får se om jag pallar fota så ni också får se. Men jag lovar att jag hör av mig senare idag, med eller utan outfitbilder hahaha ;)) Ni får ha en lika bra dag som jag kommer att ha mina fina, kära läsare.
Kram och puss
/alma♥
ser ut som en gris idag. Ja, jag vet...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0