Inte bloggat nått idag!?

Hej!!!!
Oups. Inte bloggat något idag, sorry men jag är glömsk. Haha..
Men nu är jag iallafall här och kan berätta om vad jag gjort idag :D

I skolan hade vi nån sorts temadag om förintelsen under andra världskriget. Så otroligt sjukt otrolig att det verkligen hände, självklart mest i Tyskland men även här i Sverige!! Kan bara inte fatta det, det var väl inte mer än typ 80 år sen? Fyfan att det finns så många sjuka människor. Sorgligt.
Vi kollade på Anne Franks dagbok och nån annan film, bara läskigt tycker jag..
Annars har vi typ diskuterat om det som hände, om de här filmerna och vad vi ska göra för att förhindra att det händer igen.

Sen när jag kom hem satte jag och Syster direkt igång att städa min kanins bur, och när vi va klara med det så gick jag ut och sålde newbody. Klara var så gullig att hon följde med, så då fick jag lite sällskap också :')

VIKTIGT:
Om det är nån som vill köpa newbody, Säg Till!!! Jag säljer för min jumpa'förening', och vi behöver verkligen pengarna! Ni kan skriva en kommentar, ringa, skriva på facebook eller vad ni har lust med ;)

Kram på er :*
(random bild, varför tog jag den om jag får fråga!?)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0