lunch med farmor, mys med tjejerna <33

Hallooo!
Ställde klockan på halv tio imorse för att hinna med att städa och plugga lite nu under förmidagen. Det har jag även gjort (bra Alma, följer planerna för en gångs skull!!..), och om en halvtimme kör jag och papa iväg till farmor och lunchar där. Där väntar också Mamma, Klara, Elsa och Hugo så det blir mycket folk *hooost*. Haha ^^.

Men iallafall, när jag kommer hem därifrån så tänkte jag dra mig mot Stina och sen så ska jag mysa där med henne och Elin tror jag, CHILL. Kanske sover över, men jag lovar att uppdatera er ändå. Så nu ska jag fixa det sista innan vi åker till Falun, puss på er alla bästa ni!! ;**

såhär glad känner jag mig idag. Vill bara hoppa, skrika, leka, busa!
♥♥♥♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0