Slaggar hos Stina

tjaa.
Igår när Stina var här så bestämmde vi att jag skulle komma till henne och sova där. Ska bli så sjukt mysigt, länge sen jag slagga där nu =D
Vi ska busa, toka och mysa i massor!!!
Jaja, annars då?
Med mig är det bra.. Nästan., Har fortfarande ont i foten och igår så hade jättesvårt att sova, skå sjukt skumt! Asså jag brukade aldrig ha svårt att sova, men för ungefär 2 månader sedan så började det, och jag somnar liksom frammåt småtimmarna fast jag går upp kring halv elva varje dag! Så har det iallafall varit på lovet, men när jag börjar skolan så går jag förståss upp lite tidigare men ja, ni fattar...

Btw, kommentera gärna inläggen jag skriver, skulle vara grymt :D
kram&puss :***
(fett söta vantar vaa!?)


Kommentarer
frida

Super söta, tack för att du kollade våran blogg :3

Svar: tack själva! =D
Alma Andersson

2013-01-05 @ 15:07:40
URL: http://twowworlds.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0