Sorry för dålig update..

 
haha^^..
men jag har ju gått i skolan från morgon till 3-4 på dagarna, så jag har inte kunnat.. Men nu är det ju snart helg, wihoooo!!! hihi ;)
idag började jag tjugo i tio men årets första NOlektion, och gissa vad vi håller på med? höhö.. Ellära, det suger om jag ska vara ärlig. Nästan.. Annars så har dagen flytit vidare med Spanska, So, slöjd osv.. Och sen slutade jag tio över fyra. Efter det gick jag hem och åt fil med hallon och flingor, har tagit bort mitt nagellack och planerat morgondagens outfit. Så kul har jag haft idag. Men mina underbara älskade vänner förgyllde dagen, så har varit okej ändå. Vi hörs vänner, Fredag imoooooon!!!!! yeaaah-

Stina är bara en utav mina fantastiska vänner !! <3 <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0