Tränat++

Hej.
har precis tagit mig runt på min runda upp till Bergebo och tillbaka, och sedan kört styrka. Kännde mig väldigt stark idag och kroppen funkade verkligen som den ska! Så skönt när det går bra med träningen, blir så mycket roligare när man ser framgång. Har även tagit mig en lång, varm dusch och chillat lite i min säng hihi :*

Imon tänkte jag och Stina att vi vill komma upp lite i tid eftersom vi vill vänja oss till skolan dagen efter imon, alltså tisdag. Så vid tjugo över nio drar jag mig bortåt mot henne så tänkte vi gå runt älven i lite rask takt först, och efter det kämpa vidare med min styrka. Känns så bra nu när vi väl bestämmt oss, och har man inte lust så måste man ändå, om inte annat för den andras skull :D
Men nu ska jag fortsätta med mitt liv, puss på er alla, ha en fortsatt trevlig dag ! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0