Tränat

hej.
ska snart hoppa i dushen efter att först ha gått en liten "powerwalk" upp till bergebo och tillbaka. Eftersom jag fortfarande känner av lite av min fot så blev det inte längre, men det är ju alltid något. Jag tror faktiskt inte att det ger så mycket, men jag fick ändå lite puls. Dessutom är det perfekt som uppvärmimng, och det är så skönt att få komma ut när naturen är fin och solen som vackrast. När jag kom hem efter 20 minuter, en halvtimme så tog jag mig i kragen och körde igång med lite styrka. Vi har nämligen fått ett program som vi ska köra tre gånger i veckan från min gymnastikförening nu när vi har uppehåll såhär över jullovet. Jag har dock fuskat lite och inte riktigt kört tre gånger, bättrning Alma!! Men jag tänkte ta igen det de här sista dagarna på nlovet och köra helst varje dag. Men nu ska jag ta mig en välbehövd dusch, kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0