Dans Från Morgon Till Kväll, Det Är Sånt Jag Ägnar Mig Åt

Dans. Ja, det finns det gott om just nu. Ty det är ju så härligt att få röra sig till musik, känna att allt flyter på och bara dansa på medans känslorna tar över huvudet. Att låta hjärtat föra dig med hårda som mjuka, långsamma som snabba rörelser. Jag går upp klockan nio och sätter på mig danskläderna och dansar tills solen går ned. Hinner med en sleepover med Ella och Stina, men vi är så trötta så det ända vi ägnar oss åt är att skratta och flabbna tills vi när klockan endast är elva stupar i säng. Som paus åker jag med samma härliga tjejer till närmsta glasskiosk, tränar lite intervaller och styrka och äter. För mat, det är ju som allra bäst efter en hård dag i värmen såhär mitt på sommaren. Åh, sommarlov, skulle tro att jag inte är ensam om att bara älska det?
 


Kommentarer
Lorentz


Var med i tävlingen och vin fin fina priser! :D

Svar: tack, ska kika!! :)
Alma Andersson

2013-07-05 @ 01:32:30
URL: http://eikarik.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0