Det Finns Stunder Då Jag Inte Ens Ångrar Det Jag Gjort

Tar bussen till Falun och bjussar världens finast Klara på fika, och shoppar loss med henne i stadens butiker. Åker till Lotta och får ögonbrynen färgade, äntligen!!! Där bjuds vi på jordgubbar med glass och chokladsås, och stannar där resten av kvällen. Imorse satte jag mig ner med Klara och gjorde armband, såå mysigt! Nu ska jag käka pannkakor och melon och sedan trampar jag mig ivägt mot Stina. Så härligt att träffa henne igen, hon är verkligen saknad!! Puss.


Kommentarer
Sanna Widman

SVAR:
Åh tack så mycket :)
Jag brukar fotografera ganska ofta, men inte lika ofta jag fotograferar "ordentligt" går på promenad och så. Jadu, skulle själv vilja vara bättre på det :/ använder oftast bara "utan blixt" eller "närbild" :)

Svar: okej, tack så mycket!
Alma Andersson

2013-06-27 @ 21:02:33
URL: http://sannawidman.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0