Nu När Sommaren, Efterlängtad Och Saknad, Äntligen Är Här

Spenderat första dagen på sommarlovet tilsammans med Ella och Sofia, ägnat mig åt härliga bestyr så som filmtittning, glass i Torsång och skratt tills magen värker. Vädret har dock inte varit det bästa, men vad är väl en skolavslutning på Domnarvets skola utan regn?
De senaste dagarna har gått till shopping, bad, jordgubbar och träning. Har fotat de vackra på niornas bal och hoppat studsmatta, och med många härliga skratt tagit mej igenom de sista dagarna i sjuan. Betygen är satta och skolavslutningen avklarad. Underbart! Nu, nu äntligen, kan vi andas. Sommar 2013, här kommer vi♥

Kommer även sättas lite fart på bloggningen. Designen ska göras om, headerbilder ska tas och texter ska skrivas. Det kommer, det kommer. De närmsta dagarna kommer det dock vara lite glest med inlägg är jag rädd för. Imorgon ska jag till avesta, ska i några dagar sommarjobba och nästa helg fira midsommar i stugan. Och så blir jag ju faktist fjorton på tisdag! Men nu är vi igång, i alla fall.
Puss.
Söta Maja sedan Svernska Nationaldagen.


Kommentarer
Anonym

Var med i veckans blogg jag har? Du behöver bara kommentera '' jag är med'' i min blogg!

2013-06-13 @ 23:18:40
URL: http://nattstad.se/zandralindblom
klara

bra att du börjar blogga igen! kram <3

Svar: KramKram på dej :*
Alma Andersson

2013-06-14 @ 13:29:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0