Den Tjugotredje Mars Tvåtusentretton

Hej fina ni.
Har haft en helt underbar dag med skridskoåkning, hemmaspa och godis. Jag ber så mycket om ursäkt för den halvdana kvalitén på skridskobilderna, ni får stå ut!
Kram

pic 1: ansiktsmask till hemmaspaat gjort på 1 banan, 1 sked honung och lite vatten.
pic 2: nagelfix, lyxvatten, FRIDA och hudsalva gjorde min eftermiddag!
pic 3: åh, otroligt fint väder imorse!!
pic 4: självklart skulle solisarna på ute på sjön.
pic 5: GodeisGodisGodis!!
pic 6: lockar pryder mitt hår idag. Love it.
pic 7: imorse vaknade jag upp till en varm brasa. Underbart!
pic 8: Vofflor till lunch, åh så gott!
//BILDBOMB//


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0