Underbara Du, Kom Tillbaka Till Mig


Ska nu lägga huvudet på kudden och drömma mig iväg i natten efter en lång dag. Har varit i Falun, Lugnet, från klockan elva på morgonen till klockan sju på kvällen. Stått i kjosken på SvenskaSkidspelen och tagit imot beställning efter beställning. Hamburgare, läsk, godis och chokladbollar har sålts fram tills jag fick nog, och gick och tränade istället. Väl inne i gymnastikhallen blev det skratt, prat om RM och volter för att sedan åka hem till familjen och min sköna säng. Nu ser vi fram imot en morgondag med nya möligheter, åh, måndag, varför kommer du än en gång lite för tidigt? Puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0