Mestadels Går Det Bra.

Men åh. Tyngden som kommer när jag inser att jag inte bloggat på huuuur länge som helst. Jag är ledsen, men jag kan helt ärligt säga att det är lärarnas fel, som ger oss tonvis med prov, läxor och inlämningsuppgifter. Berget på rummet av mattestenciler, historieböcker och instuderings frågor i alla möjliga ämnen bara växer, och samtidigt vill jag hinna med att träna efter som det bara är EN MÅNAD KVAR TILL RC, RiksCup i gymnastik. Fett!!! Har även firat Vilma och Lisa som fyllt fjorton år, och på fredag ärdet Ellas tur. JAg och Sofia tog en trip till kupolen idag och köpte present till our little goldengirl.. Annars då? Bra med er? Vi hörs, puss <3
Bästa Ester!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0