Snubbla Inte På Sådant Som Ligger Bakom Din Rygg


Fick bara lov att visa denna vackra varelse, sjukt cool! 

Idag gick jag i skolan till fyra, men jag tog mig igenom dagen och är faktiskt gladare är vanligt! Vet inte vad det beror på, kanske att jag äntligen kommit igång med träningen? Eller att jag har en grymt rolig helg att se fram imot? Ska ner till srockholm på lördag och springa orienteringskavel, 25manna, och på söndag ska jag och brudarna fira Vilma och Lisa med lasergame och tårta, superhärlig helg att se fram imot eller vad? Kram på er. 


Kommentarer
aschmanda

Vinnaren av Veckans blogg är utsedd, gå in och kika om det va du som vann, om inte går det att vara med igen :) Kram

2013-10-07 @ 21:38:22
URL: http://aschmandas.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0