För När Det Är Svårt Ser Du Vilka om Som Faktiskt Finns Där.

Berget med läxor och plugg i hörnet av rummet bara växer, och i skolan går vi ju dagarna till ända. Sluttiderna är dock något tidigare än förra året, men ändå känns det som om matte, engelska och no-timmarna aldrig vill ta slut. Favoritbrallorna på och lockar pryder håret, för jag trivs himla bra i det! Sofia kommer förbi en sväng, och för ovanlighetens skull sitter vi inte och äter i timmar. Vi flummar och skrattar och egopixar och filmar och garvar och skämtar om sådant som bara vi förstår. Helt galna saker, bortom gränserna för vad ett skämt klassas som. Men hon är så bra, min lillFia. Annars så är mitt rum precis i slutspurten när det gäller renoveringen. Jag och mami ska precis åka och hämta ut lite paket med den sista touchen, och sedan KLART! Åh, det kommer bli så bra, dethär.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0