För Stan Är Full Av Tankar Och Tragik

Långa höstpromenader med nära och kära i höstvädret, en visit på American och sedan pizzamys med pappa framför idol, orientering tills benen är möra och ögonen trötta på att se skog och åkrar. Gymnastikträningar som går aldeles för snabbt, och skoldagar som går aldeles för långsamt. En bilresa till Skräddarbacken då jag och mamma, har det aningen svårt att hitta fram till Elin. Men efter många om och men står jag med paket i handen och ger henne grattiskramar. Vi firar henne med godistårta, takos, skratt, fotboll, musik och massa dans - såå himla rolig kväll. Tar med Ella på ännu en tur till kupolen och införskaffar mig diverse blusar och långärmade tröjor. Behövligt då man inte längre kan vistas i t-shirt i höstvädret, buhu. Träffar Elsa ett par gånger men sakner henne när hon inte är är. Äter oxfilé för första gången, men annars är det mest vegitariskt på menyn. Deppar ihop över ännu en höstförkyldning och att jag förmodligen inte kan träna på ett tag. Klär mig i favoritträjan här hemma medan de andra är i skolan, tittar på gamla avsnintt av serier som TopModelSverige och PrettyLittleLiars. Säga vad man vill om att vbara sjuk, men liiite skönt är det ju. Kram på er.
kvalitétsbild från kvällen i lördags.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0