Har Man Tur Så Kommer Bra Dagar När Man Behöver Dem Som Mest

Idag fick jag höra ett litet sms-pling från Ellinor med texten i stil med lust att följa med och köra nått pass på friskis?. Så glad, så glad blir jag, var längesedan jag var där, längesedan jag träffade henne överhuvudtaget. Men innan det kör jag lite styrka/smidighet [sjukt jobbigt], käkar mat och stressar iväg till bussen för att träffa Sofia i några timmar. Hon har varit borta så länge nu så det var mer än behövligt att träffa henne! På bussen träffade jag både Elin och Emilia så fick några mysiga pratstunder med dem också! Sedan iväg till Friskis med Ellinor, sjuukt roligt pass, men även otroligt jobbigt!

Igår, alltså. Träningen. Heeelt underbar. Humöret var hääär uppe och hela laget var där. Vi peppade, skrattade och flamsade men även fokuserade och allihop var så himla duktiga. RM2-Eskilstuna 2013 november, här kommer vi! Alla utväcklade något och vi kom en god bit påvägen. Gymnastik är ärligt det bästa jag vet. Helt klart. Kram.


Kommentarer
ida <3

♥♥♥♥♥♥♥♥ love U!♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Svar: detsamma vännen!!! ♥♥
Alma Andersson

2013-09-16 @ 23:59:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0