Riktigt Glad Tjej..

..Men också lite förbannad haha. Hade för en gångs skull ägnat näst intill hela söndagen åt att plugga klassisk musikhistoria, ni vet typ Bethoven och Mozart och dom. Kunde alla årtal som var ca 20 stycken, allas mest kända verk och deras hemländer. OCH SEN VISAR DET SIG ATT LÄRAREN ÄR SJUK OCH PROVET BLIR FLYTTAT? Det är ju inte precis så att jag kommer komma ihåg allt tills om två veckor? Sånt kan jag bli lite irriterad över haha, en av mina sämsta sidor- jag har lätt för att överreagera. Men men. Som sagt så är jag till största delen glad, även om det är måndag, även om jag har två redovisningar på onsdag som är långt ifrån klara, och även om jag i princip håller på att somna. Så är jag riktigt riktigt glad, tack vare 1, Min sjukt mysiga outfit som jag har på mig- världens skönaste tights och ett luftigt linne, och 2, tack vare tjejerna i mitt lag som peppar och är så SJUKT BÄST. Ni gör mina dagar till bra dagar vill jag berätta. Det var nog allt för mig, KRAM.
 


Kommentarer
olivias | mode, foto & vardag

så fina bilder!

Svar: Tack så mycket, vad glad jag blir!
Alma Andersson

2014-02-17 @ 21:01:17
URL: http://olivias.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0