💛Sunday💛

Söndagen började pÄ bÀsta sÀtt dÄ jag vaknade ganska tidigt, tog mig upp och fixade iordning frukt och te och gick och la mig igen med min frukost och ett par avsnitt av GossipGirl som jag fastnat för nyligen. Riktigt bra serie tycker jag! Efter en timme gÄr jag upp och gör mig iordning och sedan gÄr jag ut till Ester och fixar hos henne. Dagen fortsÀtter med lite undanplockning och fix hemma, en liten promenad i stan, busstur till Falun och Àven en trÀning som kÀndes otroligt bra. Armen blir bÀttre och bÀttre för varje liten sekund och idag körde jag riktiga tÀvlingsvarv, och den kÀnslan Àr sÄ oberskivlig! Sjukt kul. Dagen avslutas Àven bra med te och hembakat bröd tillsammans med lina hos farmor. En riktigt bra söndag tycker jag faktiskt. Puss.
Jag hade tĂ€nkt att fota min frulle Ă„t er men eftersom jag lĂ„g alldeles för bekvĂ€mt för att strĂ€cka mig efter kameran sĂ„ fĂ„r WeHeartIt visa hur det pĂ„ ett ungefĂ€r sĂ„g ut. 


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♄liv♄ ♄glĂ€dje♄ ♄kĂ€rlek♄

RSS 2.0