Dö Lite, Lev Mycket

Lyssnar på musik som påminner mig om sommar, frozen yoghurt, sena sommarkvällar, läsarrekord och födelsedag. Räknar ned till konfa14, 146 dagar kvar. Umgås supermycket med Elin, skriver idrottsuppsats, längtar till varje träning som om det vore den sista, och ser framförallt fram imot att armen ska bli bra så jag kan träna på riktigt igen. Äter munkar med äppelröra i, spelar pingis, Gillar vädret[ja, faktiskt.], käkar subway för allra första gången och får höra tusen gånger om av Lina och Elin vilken skam det är. Saknar Jonna gör jag också, känner att det är ganska behövligt att prata ut med henne för tillfället. Men gla' är jag faktiskt, otroligt gla'.
alltså ja, vinter är la bra. Men sommar, du är la bäst.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0