Som Det Är Just Nu

Just nu har det blivit helg innan man ens hunnit blinka i skolan efter lovet. Just nu planerar jag morgondagen i simmhallen, troligtvis tillsammans med Ella. Just nu sker stora förändringar inom gymnastiken. Nya ansikten och nya förutsättningar och förhållanden, sjukt kul enligt mig. Vi planerar framtida tävlingar som Faluklockan och nästa RM. Det går bra vad gäller den inte längre brutna armen utan den läkande armen, jag är med på fler och fler idrottslektioner, fler och fler roliga aktiviteter, fler och fler övningar. Jag fastnar i HannahMontana-mode och tittar om alla avsnitt som man sett minst tio gånger förut. Fastnar även för ParadiseHotel och tittar lite mellan alla andra strapatser. Ägnar mig åt vesentliga saker så som hemmagjord pizza-ätning, häng med mina grymma systrar och får bästa kramarna av Jonna, Sofia och Lina.
Bästa laget. Dock tror jag att vi får ta nya teambilder, här är ju faktiskt bara några fler än hälfen med.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0