Artister jag aldrig tröttnar på

Rihanna - Asså hur sjukt bra är hon inte? Gillar att hon sjunger låtar som passar vid olika tillfällen, typ att hon både har snabba låtar och de med lite lugnare takt. Vissa till träning, andra när man vill sova, chilla, käkar eller dansar. Ni fattar- jag tycker hon är grym.
Favoriter: Listan är typ ändlös, Right now, Where have you been, Stay, What's my name, Only girl, Rude boy osvosv. Gaah, avgudar henne.
 
Håkan - Har aldrig varit ett så himla stort fan av denna Göteborgs stolthet men ändå alltid lyssnat på hans låtar då och då. På senaste tiden har jag även lyssnat lite mer på texterna han sjunger och jag älskar det! Dom betyder ju faktiskt verkligen någonting och är inte bara skräp som vissa andra.
Favoriter: Känn ingen sorg och Fri till slut
 
Veronica Maggio - Sveriges stolthet, bortsett från Agnes, Swedish hous maffia och abba inom musik skulle jag nog säga haha. Älskar hennes sätt att förmedla känslor på, hennes melodier kan förändra mej från ledsen till glad på ett kick! Alltid gillat henne, och gör det fortfarande.
Favoriter: Låtsas som det regnar, Sergels torg och Satan i gatan är grymma!

Pink - Diggar den här tjejens musik riktigt mycket! Kan inte riktigt beskriva varför, man får en härlig känsla när man hör henne tycker jag!
Favoriter: Just give me a reason, Try, F**kin' perfect

Miley Cyrus - Japp! Vissa tycker att hon har förändras till det sämre, och jag kan inte säga att jag tycker tvärt om, men jag gillade hennes gamla jag och även den nya Miley! Tror faktiskt att det var bra med en förändring på nått vis, plus jag älskar hennes låtar!
Favoriter: Gillar hitsen från 2009, typ Party in the USA och The Climb haha, men även dom nya som We Can't stop och Will.i.am och hennes Fall down.
Blev en lång lista haha, gillar mycket annan musik men dessa är dem som jag har lyssnat på sen länge och även om de flesta av er säkert hört alla låtar redan så är det ju lite låttips för er andra ;) Kram


Kommentarer
Lina Johansson

- Åh tack så mycket :)

2014-03-01 @ 20:56:33
URL: http://linajohansson.webblogg.se/
Ebba Axelsson

Älskar också Rihanna! Hon är så himla grym. ''Half of me'' tycker jag är hennes absolut finaste låt, texten är så jäkla grym!

Svar: Åh gillar också den, håller med dej, alla låtar är riktigt bra!
Alma Andersson

2014-03-01 @ 21:17:48
URL: http://axelssone.webblogg.se/
emilia

hålller med om de med miley <3

Svar: Så himla synd med allt hat hon får, tycker det är så skönt att hon har hittat sin stil juu :D ❤️
Alma Andersson

2014-03-01 @ 21:45:14
URL: http://nattstad.se/emiliablomqviist


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0