Dålig och Bra Dag

åå igår var en så sjukt dålig dag. Allt kändes tungt och jag mådde inte alls bra, dessutom hade jag vaknat upp med en hemsk huvudvärk så jag stannade hemma från skolan också. Liksom, en dag när inte ens choklad hjälper, hur dålig är den inte då? Idag var dock såå mycket bättre. Har fortfarande huvudvärk men gick till skolan ändå och det kändes bra, tror jag behövde komma ut lite och så. Blir ingen träning för mig idag dock, eftersom huvudet fortfarande värker hur många alvedontabletter jag än trycker i mig. Hoppas det är bättre imorgon. Vilar upp mig hos Lina ikväll med god middag och godis, känner mig redan bättre.. Kram på er.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0