Himla bra helg

Helgen har varit supergrym, spenderat den delvis i Borlänge och delvis i Falun. I fredags åkte jag skridskor med skolan hela dagen, och det var såå kul! Bästa skoldagarna spenderas inte i skolan haha, nejmen riktigt kul. Sov även hos lina så vaknade upp hos henne i fredagsmorgon. Efter skolan åkte jag hem och chillade hela kvällen +lördag morgon. Vid ett befann jag mej med riktigt härliga tjejer på lugnet i falu stad och tränade hela dagen till klockan fem. Då åkte jag och Elin till slätta, hämtade upp Jonte och köpte choklad. Sedan hade vi en riktig myskväll hos Elin med massa godis, skratt och bus. Träffade även på några vänner till Elin när vi var ute ett tag så snackade lite med dom också. Söndagen har bestått av ännu mer gymnastik från nio till två och sen skjutsade mamma hem mig, och sen  myste jag, hon och Klara här hemma hela kvällen/eftermiddagen. Åå älska helg, måndagen var verkligen inte välkommen.. Pussar
Älskade älskade ni


Kommentarer
Kajsa

fin bild !

Svar:
Alma Andersson

2014-03-10 @ 23:09:26
URL: http://wanderlustes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

almagreta

♥liv♥ ♥glädje♥ ♥kärlek♥

RSS 2.0